Otel sahiplerinin yeni yatırım yada mevcut yatırımlarında yapacakları Marka Franchise anlaşmasında dikkat edecekleri önemli başlıklar; pazarlama ve doğrudan rezervasyon gücü, sadakat programları ve OTA sözleşmeleri gibi şeyleri içerir.
Neden Bir Markaya ihtiyacımız vardır?Gerçek şu ki, normal dönemlerde marka genellikle bir sigorta poliçesidir. Günümüzde bağımsız oteller oldukça iyi performans gösterebiliyor. Ancak tanınmış bir bir markaya sahip olmanın maliyeti oldukça yüksek. Kendi markanız olabilmesi için öncelikle marka standartlarınız, bunun içinde operasyon manueller, teknik standartlar lokal ve global standartlarınız olması gerekir. Güçlü bir loyalty programınız olmalı ve tecrübe için tabii ki zaman ihtiyacınız var.
Bir marka ile anlaşmak için neler yapılması gerekli ve nelere dikkat edilmeli?
Bizimle iletişime geçin
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Daha sonraki yorumlarımda kullanılması için adım, e-posta adresim ve site adresim bu tarayıcıya kaydedilsin.
Yorum gönder
Δ